1 Haziran 2012 Cuma

BEŞAMEL SOSLU FIRINDA KABAK

Eşime sebze yedirmek için hep sebzeleri farklı şekilde yapıyorum.  Genelde kabağı mücver şeklinde yapıyordum çok seviyordu bunu da seveceğini düşündüğüm için yaptım.  Ben zaten genelde sebze ağırlıklı beslendiğim için hiç ayırt etmem.  Şimdi tarifimi sizlerle paylaşmak istiyorum...

 
MALZEMELER:        4 Kabak
                                1 Soğan
                                1-2 yemek kaşığı sıvı yağ





BEŞAMEL SOS İÇİN:  2 yemek kaşığı un
                                    2-3 yemek kaşığı                                            margarin
                                     1,5 s.b süt
                                      1 ç.b kaşar peyniri rendesi
                                        tuz, karabiber

YAPILIŞI:   Kabaklar halka şeklinde doğranır.  Ardından soğan doğranıp biraz sotelenir , üzerine doğranan kabaklar atılıp biraz kavrulur.
  Diğer taraftan un ve margarin kavrulur ve üzerine sütü eklenerek sos hazırlanır.


   Kavrulan kabaklar tepsiye alınıp üzerine beşamel sos ve kaşar dökülüp fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.    AFİYET OLSUN...
                                       
         
                           

2 yorum:

  1. Hep kandırıyorsun beni sen :) Bir de bakıyorum yediğim şey sebzeymiş. :)

    YanıtlaSil
  2. eeee kandırmadan da yemiyorsun napalımm =)

    YanıtlaSil