16 Mart 2014 Pazar

ANNELİĞE İLK ADIM

Evet evet dogru artik tam bir aile oluyoruz, anne oluyorum ...
Her sey okadar güzel ki... Hemen bu anilari yaziya dökmek istedim ve bebegimin tüm aşamalarini ona da bir hatira kalmasi icin yazacagim.
Eveeet şimdi gelelim bu güzel anlara.
13 mart persembe sabahi cok mutlu uyandim. Okula gitmeyecek olsaydim hemen kan testi icin doktora gidecektim. Neyse aksama kadar vakit gecti isten döndük ve hemen eczaneye test almaya gittik. Öyle heyecanliydim ki titreyerek testi yaptim ve bir ciğlikla ciktim pozitifti ama ben esime heyecanlanma bir kere daha yapcam dedim ve ikinci testi yaptim. Cok sükür Allahima o da pozitifti. Bu guzel haberi eşim hemen herkese söylemek istedi ve ailelerimize söyledik. Hala suan heyecanlaniyorum yazarken, o an cok baskaydi gözyaslarimi tutamadim. Eşimin de o mutlulugunu görmek her seye bedeldi. İki bucuk yildir evliyiz ve bir yildir bebek düsünmeye baslamistik. Ben bazen  olumsuz seyler düsünuyordum ve benim en büyük destekcim esim hep beni rahatlatir ve dua ederdik. Cok sükür ki Allah bize anne baba olmayi nasip etti.
Ailelerimiz uzun zamandir bu haberi bekledikleri icin cok ama cok mutlu oldular. Mutluluktan onlarda hemen diğer akrabalara haber vermisler ve o gece tebrik telefonlariyla vakit gecip gitti :) Allahim insallah isteyen herkese nasip etsin. Anlatilmaz yasanir derler ya aynen öyle bir duygu.
Ertesi gün tahlil yaptirdik ve bebegimizin bes haftalik oldugunu ögrendik.
İlerleyen zamanlarda insallah kalp atislarini falan da  duyacagiz.
Önümüzdeki günlerde tüm gelismeleri sizlerle paylasacagim simdilik bu kadar :))

3 yorum:

  1. Hâlâ daha çok heyecanlıyım. Bir an önce geçse şu günler de kavuşsak bebeğimize...

    YanıtlaSil
  2. Ben de ama baya sabretmeliyiz daha cook var askim benim

    YanıtlaSil
  3. canım benımm güzel kardeşim Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin... ;) teyzeside heycanla bekliyor onu ;)

    YanıtlaSil