6 Aralık 2013 Cuma

ÖRÜMCEK ADAM PASTASI

Erkek cocuklarinin favorisi olan orumcek adam pastaya dönüstü ;) 
Ben özel bir kreste öğretmenlik yapiyorum. Ayni zamanda da öğrencilerimizin özel gün pastalarini ara ara ben yapiyorum. Pasta yapmayi , ugrasmayi cok seviyorum. Fakat profesyonel degilim henüz. İnsallah Ocak ayinda VanillaButikPasta kursa baslayacagim. https://m.facebook.com/VanillaButikPasta?id=1199863663488220&_rdr 
Gelelim pastamizin tarifine...

PANDİSPANYA

5 Yumurta
5 fincan seker
6 fincan un
1 paket kabartma tozu

ÜZERI İÇİN

2 paket krem santi
Puding( arasina sürmek icin)
Çikolata sos 
Jöle

YAPILIŞI

Yumurta ve sekeri beyazlaşincaya kadar cirptiktan sonra diger malzemeleri de katip karistiriyoruz. Hazirlanan karisimi 180 derecede yarim saat pisiriyoruz. Kekimiz piserken biz de puding ve krem santiyi hazirliyoruz. Pisen kekimizi üc parcaya ayiriyoruz. Arasina hazirladigimiz pudingi sürüyoruz. Her kata bu islemi uyguladiktan sonra en üstünü de krem santi ile kapliyoruz. Daha sonra jöleyi tarife göre hazirladiktan sonra uzerine sürüyoruz. Biraz dolapta beklettikten sonra üzerine cikolata sosu ile örümcek aglari yapip pastamizi tekrar dolaba koyup dinlenmeye aliyoruz. Umarim beğenirsiniz tarifimi.
 HERKESE AFİYET OLSUN ŞİMDİDEN...

3 yorum: