29 Kasım 2012 Perşembe

MİNİKLERDEN CEVAPLAR

Zaman o kadar çabuk ve dolu dolu geçiyor ki okulda nasıl zaman geçtiğini anlamıyorum bile.  Çocuklarla beraber vakit geçirmek,  onlara bir şeyler öğrettiğini ve güzel geri dönüşümler aldığını görmek çok büyük bir keyif...
Bugün okulumuzda veli toplantımız vardı.  Velilerimizden memnuniyetleri duymak beni çok mutlu etti.  İnşallah hep böyle devam eder...
Şimdi sizlerle pedegoğumuzun öğrencilerimiz için yapmış olduğu ankette vermiş oldukları bazı cevapları paylaşacağım.  O kadar masum ve güzel cevaplar ki var ki çok hoşuma gitti.  Çocuklarla birlikte olmak bana iyi geliyor ve ben iyi ki bu mesleği seçmişim  :))


ZENGİNLİK NEDİR?

*Her şeyi alabilmek

*Cüzdan demek

*Lazım olan şeyleri almak

*Hiç duymadım

*Güçlü olmak, herkesi havaya kaldırabilmek

MUTLULUK NEDİR?

*Annem yemek yapınca sevinmek,resim yapmak,oynamak

*Doğum günü pastası demek

*Aşık olduğumuz biriyle evlenmek,tek başına olmamak

*Üzgün olmamak

ANNE-BABA OLSAYDIN NASIL BİR ANNE BABA OLURDUN?

*Kızıma çorba yapardım

*İnşaat yapardım,iyi oyuncaklar alırdım

*Güzel anne olurdum

*Pikniğe götürürdüm

4 yorum:

  1. ne şeker şeyler,evlerinin yansıması cevaplar sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyleee oturup saatlerce konuşsan daha neler anlatırlar kimbilir =)

      Sil
  2. Bence diğer cevapları yazmalıydın hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aralarından çok beğendiklerimi seçip yazmıştım aşkımmm

      Sil