15 Ağustos 2012 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜM =))

Bugün farklı bir doğum günü benim için.    Eşimle 9 yıllık bir beraberliğimiz oldu ve özel günlerimizde çok fazla beraber olamadık.  Geçen yıl ve bu yılı düşünüyorum da çok şey değişti.  Zaman denilen şey gerçekten çok çabuk geçiyor nasıl geçtiğini anlamıyorsun.  Geçen sene bugün de daha sözlüydük onların evinde kutlamıştık.  Bu yıl ise evliyiz , kendi evimizdeyiz...Çok özel ve güzel bir duygu.  
Aşkım yanımda artık birbirimizden uzakta değiliz, beraberiz...
Bu arada eşime buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum ;  Hayatım, her şeyim dün gece beni gerçekten çok mutlu ettin.  Çok mutlu oldum.  Benim için yanımda olman her şeyden daha önemli seni çok seviyorum...

4 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun güzelim benim. Sen mutlu ol da hiçbir şey önemli değil benim için.

    Ben de seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel sağlıklı doğum günleriniz olsun sevdiklerinle beraber kutluyorum.

    YanıtlaSil