23 Nisan 2012 Pazartesi

ÇİLİNGİR

Cuma günü eşim işten geldi, yemek yedik ve 3 günlük tatil için heyecanlı bir şekilde plan yapmaya çalıştık. Fakat bir karar alamadığımız için düşünmeye bıraktık. Ardından biraz dışarı çıkıp yürüyüş yapalım dedik. Hazırlandık tam çıktık derken;  anahtarları almamışız ve dışarıda kaldık.
Hep arabayla bir yerlere gittiğimiz için eşim arabanın anahtarını hep yanında bulunduruyor bu sefer arabasız gideceğimiz için hiç anahtar yoktu. Ben de almadım yanıma ve böylelikle kalmış bulunduk.
Hemen ev sahibimize çıktım ve yedek anahtar olup olmadığını sordum ve maalesef yokmuş.
Çilingir dışında ne yapabiliriz diye düşünerek dolaşmaya başladık. Yapılacak bir şey yoktu. Eve geldik. Ev sahibimiz Asım abi kredi kartıyla açmaya çalıştı fakat  o da başarısız oldu. En sonunda çilingir çağırdık  geldi ve 5 dk bile sürmeden kapıyı açtı.
Her şey güzel hoş fakat buradan sesleniyorum Uşak çilingircilerine; 5 dk bile sürmeyen bir iş için, Uşak gibi küçük bir yerde ayrıca tanıdık birisi olduğu halde alınan 20 lira para çok fazla değil mi ?

4 yorum:

  1. Valla 20 lira ile gene iyi kurtarmışsın..
    Bir cuma sabahı böyle oldu, babamın dükkanı evin altında anahtar evde kaldı cuma saatine az var..
    Ben bir tel buldum açmaya çalıştım, ha açıldı açılacak ama yok ııh açılmıyor..
    Sonra çaresiz çiligir çağırdık sonra eleman geldi kapıya baktı, çantasından ne çıkardı dersin ? tel :P
    Sonra aynı benim yaptığım gibi yaptı fakat, ben o birde kapının üstündeki tokmaktan çekti sertçe 2. denemede açıldı.. içime de iyi oturdu 30 lira...

    Sonra burda çilingirler için internet sitesi filan yaptım, fiyatlarını biliyorum.. adamlar hiç acımıyor özellikle gece olursa süper 40 lira..

    Bu arada ben de boş bir adres buldum cilingir.me diye bir adres satın aldım daha açmadım doğrusu ama açıcam ilerde.. yazının içindeki çilingir kelimesinden bir bağlantı verirsen makbule geçer hani.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maaleseff nasılsa elimize düştüler diyeee fiyatı yüksek tutyorlar ama yapacak bir şey yok mecbur kaldığımızda çağırıyoruzz.adres için de bağlantı vericem =)

      Sil
    2. BEN izmirde çilingirim. Bende blog açtım BELKİ İŞLERE BİRAZ FAYDASI OLUR DİYE. Orada paylaştığım bir yazım var son parafı okursanız belki bize hak veirsiniz diye düşünüyorum.

      http://dermancilingir.blogspot.com/2012/08/maymuncuk-nedir.html

      Sil
  2. Öncelikle hayırlı olsun bloğunuz.Siz de haklısınız tabi ama hem tanıdık olması hem de Uşak gibi bir yerde bize fazla geldi...neyse bol kazançlar dilerim size...

    YanıtlaSil