9 Nisan 2012 Pazartesi

KANYONLARDA PİKNİK

Dün sabah erkenden güne başladık.Benim bu hafta sonu  açık öğretim sınavlarım vardı.Dolayısıyla aşkım da benimle birlikte uyandı  ve beni sınav merkezine götürdü.Onun erkenden uyanmasını hiç istemiyorum ama o bu durumdan çok mutlu, uyumayı sevmiyor ama benim de içim rahat etmiyor.Neyse ki günün ilerleyen saatleri de güzel devam etti.Benim sınavım çok iyi geçti.Çok mutlu oldum çünkü çok çalıştım...
          Sınav sonrasında evimize geldik ve günü nasıl geçirsek diye düşünürken eşimin iş arkadaşı aradı ve pikniğe gidelim dedi.Biz de dolayısıyla kabul ettik.Alınacak eşyaları  ayarlayıp  saat 2'de yola çıktık.Uşak Ulubey Kanyonlarına doğru yol aldık.
           Kanyonlara geldik ve güzel bir yer bulup yerleştik.Masamızı hazırladık,mangalımızı Engin Bey yaptı ve afiyetle yedik.Her şey çok güzeldi.Açık havada çay kahve keyfi ve muhabbet paha biçilemezdi.
          Akşama doğru hava biraz serinledi toparlandık ve biraz kanyonları seyrettikten sonra evimize doğru yol aldık.Günümüzü güzel bir şekilde sonlandırdık.
          Kanyonlardan bahsedip de bilgi vermemek olmaz.Herkesin görmesi gereken güzel bir manzara...
              Ulubey Kanyonu (Ulubey Canyon) Uşak ilinin Ulubey ilçesi sınırları içerisindedir. ABD deki Arizona Eyaleti sınırları içerisinde buluvnan Büyük Kanyon dan sonra dünyanın en büyük 2. kanyonudur. Bugüne kadar bilinmeyen kanyon, Ulubey Çayı ve Banaz Çayı boyunca devam eden bir ana kanyon ile buna bağlanan onlarca büyük yan kanyonlardan oluşur. Ulubey çayı, bütün kanyonu adeta saklı bir cennete çevirmiştir.
Ulubey'de ilin güney ve güney batı kesimlerinde jeolojik yapının özelliğinden dolayı oluşan Ulubey Kanyonu, kanyondan geçen Dokuzsele Deresi’nde meydana gelen kirlilikten dolayı turizme açılamıyor. Kanyonun, dibinden geçen Dokuzsele Deresi temizlendiğinde yamaç paraşütü ve doğa turizmine açılması planlanıyor.

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yaaaaaa şimdi farkediyorummmm yaaaa offfff nasıl yanlış yazarımmm =(

    YanıtlaSil
  3. Her zamanki gibi güzel ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş.Blogunuzu uzun süredir takip ediyoruz ve çok yararlı paylaşımlar ile karşılaştık.Verdiğiniz tüm bilgiler çok işimize yaradı Dermaroller firması olarak bu paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.Size tüm blog hayatınızda başarılar dileriz.Nice yazılara...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.Blog yazarlığına yeni başladım çok profesyonel değilim ama yine de elimden geleni yapmaya çalışıyorum.Beğenmenizde beni çok mutlu etti tekrar teşekkür ederim...

    YanıtlaSil