11 Nisan 2012 Çarşamba

EVLİLİK

Bugün aşkımla evliliğimizin 5.ayına girdik.Her şey o kadar çabuk geçiyor ki hayal gibi.
Evlenmeden önce uzun bir süre flört dönemimiz oldu.Zaten aynı semtte oturduğumuz içinde birbirimizi, ailelerimizi çok iyi tanıyorduk.Eşimin okulunun bitmesine yakın hayırlı iş için gelip  gitmeler başladı ve biz Haziranda sözlendik.Biraz zor gibi görünüyordu her şey çünkü benim babam biraz tepki verir beni vermez diye kaygılarımız vardı.Fakat öyle bir şey oldu ki babam beklediğimizin dışında bir davranışta bulundu ve sonuç olarak evlenmemize olumlu baktı.O gün benim için hayatımın en mutlu günü ve aynı zamanda duygusallığımın en yoğun olduğu gündü(Babamla sarılıp uzun süre ağladığımı hiç unutamıyorum,yazarken bile şuanda gözlerim doluyor)
Alışverişler,düğün hazırlıkları derken düğün günü geldi.11.11.2011'de evlendik.Eşim de ben de hiç olmadığımız kadar heyecanlı ve mutluyduk.Bu güzel günde sizlerle bunları paylaşmak istedim.
İnşallah bu heyecan ve mutluluğumuz artarak devam etsin...Eşimi çok ama çok seviyorum.İyi ki var...

11 yorum:

  1. Nice nice 5 aylara, yıllara aşkımmmmmm

    YanıtlaSil
  2. nice aylar,yıllara.Mutluluklar

    YanıtlaSil
  3. muttlu yıllara inşallah canım
    10 yılı devirdik bizde ama dün gibi benim de 1 aylık,5 aylık evli oluşum,zaman çabuk geçiyor kıymeini bilmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.gerçekten çok haklısınız zaman su gibi akıp geçiyor ne zaman evlendik ne zaman 5 ay oldu anlayamıyoruz =)

      Sil
  4. Eşiniz eski blogculardan biliyorum.:))
    mutluluklar diliyorum size...

    YanıtlaSil
  5. nıce 5 yıllar geçirin inş. canım benımm :))

    YanıtlaSil
  6. inşallah canım çok sağol =)

    YanıtlaSil